Kako prodati svoje rabljene strojeve uz Exapro

Počnite prodavati

Zašto prodavati na Exapro

Poput 40 000 profesionalaca, pronađite kvalificirane kupce za svoje strojeve na Exapro industrijskom tržištu

best price

Dobijte najbolju moguću tržišnu cijenu

added commission

Platite našu dodatnu proviziju samo ako prodajete

support

Uživajte u osobnoj pomoći predanog agenta

visibility offers

Iskoristite jednu od najvećih online vidljivosti

leads

Dobijte samo kvalificirane potencijalne klijente

Zastupnici ili upravitelji tvornica: besplatno objavite svoje strojeve i odmah privucite kupce

Promovirajte svoje rabljene strojeve na mreži, stvorite kvalificirane potencijalne klijente i učinkovito prodajte po najboljoj tržišnoj cijeni uz Exapro. Ne samo da ćete imati koristi od jedne od najvećih vidljivosti po oglasu na tržištu (150 pregleda godišnje), nego ćete dobiti i osobnu podršku jednog predanog Exapro agenta koji će vam pomoći s optimizacijom vašeg popisa, kvalifikacijom zahtjeva i učinkovitim zaključkom prodaje. .

3 000 000+ profesionalnih posjetitelja svake godine

Provizija Exaproa dodaje se vašoj cijeni i plaća se samo ako prodajete putem tržišta. Bez ikakve početne naknade ili potrebne ekskluzivnosti, ovo je najbolji prodajni medij dostupan na tržištu. Možete jednostavno upravljati svojim računom i dodati onoliko oglasa koliko želite. Tim optimizira vaše ponude za sve jezike i aktivno traži kupce putem Exapro mreža.

Dakle, ako imate rabljene strojeve za prodaju, ne tražite dalje, na pravom ste mjestu!

Pridružite se Exapro Marketplaceu

Platite proviziju samo ako prodajete

Exapro dodaje svoju proviziju povrh vaše prodajne cijene:

15%

(min. 1000€)
Jeste li trgovac strojevima?
Kliknite ovdje da vidite kako surađivati ​​s tvrtkom Exapro

To omogućuje Exapro agentima da započnu pregovore s potencijalnim kupcima i kvalificiraju prave kupce za vaše strojeve.

Budući da je uključen u svaku prodaju, Exapro vam omogućuje da dobijete najbolju moguću prodajnu cijenu za vaš stroj. Cilj je jednostavan: pronaći ozbiljne kupce za vaš stroj po poštenoj tržišnoj cijeni.

Trebate jasniji primjer?

Vaša željena cijena: 17.000 EUR
Cijena po kojoj ćemo ga reklamirati: 20.000 EUR
Naša provizija: 3 000 EUR

Simulirajte cijene vašeg stroja

Komisija Cijena sa provizijom

Pitate se koliko biste trebali tražiti za svoj stroj?

Exapro je razvio algoritam za određivanje cijena kako bi osigurao realne cijene strojeva na tržištu.

Nemate pojma o tržišnoj cijeni? Možemo vam pomoći da odredite optimalnu cijenu za svoje strojeve.

Kako prodati svoje rabljene strojeve putem Exapro-a?

Bez naknada, laka registracija, trenutni popis, brzi dolazni zahtjevi: nemojte više oklijevati

Navedite stroj
Kao prvi korak, prodavač navodi stroj koji želi prodati na našoj web stranici. Odatle preuzimamo, prevodeći popis na 9 različitih jezika kako bi potencijalni kupci diljem svijeta mogli pronaći stroj. Sve to besplatno.

1

Exapro agent upravlja unosom
Od sada nadalje, posvećeni Exapro agent upravlja popisom, promovira ga na našoj stranici i registriranim kupcima u relevantnoj industriji. Time se optimizira proces prodaje i osigurava najveća moguća izloženost stroja.

2

Kupci pregledavaju web stranicu Exapro
Zahvaljujući našoj visokoj online vidljivosti, svaki mjesec privlačimo više od 300.000 potencijalnih kupaca koji pregledavaju naš opsežan katalog ponuda. Kupci imaju pristup ponudama preko 10.000 prodavača iz cijelog svijeta.

3

Exapro agent obrađuje upite kupaca
Posvećeni Exapro agent obrađuje sve upite kupaca – odgovara na pitanja i pruža tehničke informacije o stroju, kao i pomaže u višejezičnoj komunikaciji. U isto vrijeme, agent utvrđuje tko su najozbiljniji i najkvalificiraniji kupci, štedi prodavače filtriranja kroz vodi.

4

Exapro agent povezuje kupca i prodavatelja
Nakon utvrđivanja najkvalificiranijih kupaca, agent ih povezuje s prodavateljem. Zatim izravno komuniciraju jedni s drugima kako bi dogovorili posjet stroju na licu mjesta.

5

Zaključite prodaju
Nakon obilaska stroja, kupac i prodavač izravno sklapaju posao. Toliko je jednostavno Počnite danas.

6

Svjedočanstva klijenata: recenzije i povratne informacije naših korisnika

5 ključeva za uspješnu prodaju na Exapro

Pitate se kako povećati svoje šanse za prodaju na Exapro? Analizirali smo tisuće poslova sklopljenih putem našeg tržišta tijekom proteklih nekoliko godina kako bismo došli do ovih 5 temelja. Evo što će vam pomoći da najbolje iskoristite prodaju rabljenih strojeva putem interneta.

1. Imajte sjajne slike

Na Exapro-u oglas s 10 slika ima 15 puta veću vjerojatnost da će se prodati nego popis s 3 slike. Dakle, imati sjajne slike je početna točka za povećanje vaših šansi za prodaju. Pobrinite se da vaše slike jasno prikazuju opremu, uz dobro osvjetljenje i fokus. Također pokušajte prikazati svoje strojeve sa svih mogućih strana, sa slikama izbliza kao i cjelokupnim snimkama kako biste kupcima omogućili jasan pregled vanjskih uvjeta stroja. Kada to učinite, prijeđite na unutrašnjost stroja: slike područja obrade, stola, pokretne trake itd... pomoći će kupcima da procijene stanje vaše opreme. Zatim zapamtite, što više slika, to su veće šanse za prodaju, stoga ne zaboravite uključiti slike dodataka kao što su alati, kalupi, rezervni dijelovi itd. Na Exapro možete učitati onoliko slika koliko želite.

photos

2. Odaberite pravu kategoriju

Na Exapro 70% kupaca koristi pretraživanje po kategorijama, tako da je odabir prave kategorije ključan kako bi vaša rabljena oprema bila vidljiva kupcima. Naporno smo radili na sastavljanju sofisticiranog sustava kategorizacije koji ima smisla za kupce i prodavače. Dobar primjer je kategorija "strug". Većina tržišta koristi generičku kategoriju "strug", ali ovdje u Exaprou podijelili smo je u 9 kategorija tokarilica. Zašto? Jer vertikalni revolverski tokarski stroj nije isto što i tokarski stroj švicarskog tipa. Stoga odvojite nekoliko dodatnih sekundi kako biste pažljivo odabrali kategoriju svog unosa kako bi ga relevantni kupci lako pronašli.

category

3. Napišite detaljan opis

Prilikom pisanja opisa trebali biste uzeti u obzir 2 točke:
Mnogo je vjerojatnije da će se kupci raspitati vjeruju li vašim oglasima - tako da će davanje mnogih pojedinosti o stanju, opcijama, održavanju, korištenju i razlogu zašto prodajete svoje strojeve učiniti vaše popise vjerodostojnijima Dulji opis čini vaše unose vidljivijima - naša interna tražilica, kao i Google ili Bing, koriste sadržaj opisa za prikaz vaših unosa na stranicama rezultata pretraživanja. Što je vaš opis bogatiji ključnim riječima i detaljniji, to će vaši oglasi biti bolje rangirani u rezultatima Općenito, evo što naši kupci trebaju znati prije kupnje: Za što je stroj korišten?
Kako je održavan?
Koliko sati/radnji ima?
Je li iz prve ruke?
Može li se vidjeti u produkciji?
Koji su tehnički parametri (list podataka)?
Što je uključeno uz stroj (dijelovi, pribor)?
Koji su uvjeti prodaje? Je li uključen utovar na kamion/kontejner?
Koje su dimenzije i težina?
Odgovorite na sva ova pitanja u svom opisu kako biste bili sigurni da ste sve pokrili!

description

4. Podijelite svoju cijenu od samog početka

Popisi s cijenom prikazanom na mreži imaju 3 puta veću vjerojatnost da će se prodati nego oglasi bez prikazane cijene. Prikazivanje vaše cijene online privlači kupce koji su mnogo kvalificiraniji nego na drugim oglasima, jer se raspituju znajući koliko želite za svoju opremu. Naravno, uvijek je dobro zadržati određenu maržu za popust, jer se to obično događa kada se radi o rabljenim strojevima. Naše istraživanje pokazuje da je na poslove sklopljene putem našeg tržišta prosječni popust iznosio 11%.

price

5. Budite osjetljivi

Kada kupac postavi upit o vašem oglasu, u prosjeku je učinio isto za 4 druga oglasa. Odgovaranjem na upit vaša se ponuda ističe u usporedbi s ostalima. To je također bolja korisnička usluga za kupca, koja stvara povjerenje i pokazuje ozbiljnost.

responsive

Upoznajte ekipu

Danas 22 osobe pomažu kupcima i prodavačima rabljenih strojeva da se povežu diljem svijeta. Svaki član Exapro tima zadužen je za određeni industrijski sektor i geografsko područje.

Svaki tjedan Exaproovi agenti rješavaju stotine upita, odabiru najozbiljnije i predlažu ih prodavačima.

user

Baris

Area Manager - Turkey

user

Darya

HR/Office manager

user

Gabriel

Sales Supervisor

user

Hana

Campaign Manager

user

Ilya

Area Manager - Poland

user

Jan

ExaSaas Assistant

user

Jan

user

Jérémie

Area Manager - Germany

user

Loick

Area Manager - France

user

Maciej

CDO

user

Maxime

COO

user

Nikola

HR assistant

user

Raphael

Area Manager - France

user

Robin

Head of Digital

user

Santi

Area Manager - Italy

user

Soulayma

Campaign Manager

user

Thomas

CEO